Při startu programu SGP Baltie 4 C# se Vám zobrazí okno, ze kterého se můžete přepnout do jakéhokoliv režimu nebo Vám pomůže nalézt informace, které o Baltíkovi hledáte. Okno je rozděleno do 3 částí:
Moderní výuka programování
Zde jsou vypsány všechny režimy (kromě Konzole programovacího režimu), ve kterých se programuje pomocí ikonek, a jsou tu i nástroje sloužící k úpravám 3D modelů a 2D dílků. Tato část okna je dále rozdělena do 3 dalších částí:
  • Od 3 let  zde jsou režimy, které můžou používat děti od 3 let (pouze doporučená hranice věku).
    • 2D Interaktivní režim  tento režim je vhodný pro sestavení 2D scény a pro pochopení ovládání s Baltíkem ve 2D prostoru.
    • 3D Interaktivní režim  v tomto režimu můžete sestavit 3D scény, nebo se naučit ovládat Baltíka ve 3D prostoru.
  • Od 6 let  zde jsou režimy, které můžou používat děti od 6 let (pouze doporučená hranice věku).
    • 2D Programovací režim s Baltíkem  v tomto režimu můžete tvořit 2D aplikace, v nichž lze používat postavičky Baltíka.
    • 3D Programovací režim s Baltíkem  s tímto režim můžete tvořit 3D aplikace, ve kterých lze používat postavičku Baltíka.
    • Editor 2D dílků  v tomto nástroji můžete vytvářet, upravovat, mazat nebo si jenom prohlížet 2D dílky používané v programu SGP Baltie 4 C#.
    • Editor modelů  nástroj, v němž lze vytvářet, editovat a mazat modely nebo skupiny modelů. Pokud máte nějaký animovaný model, můžete si ho prohlédnout.
  • Od 13 let  zde jsou režimy, které můžou používat děti od 13 let (pouze doporučená hranice věku).
    • 2D Programovací režim  tento režim slouží k vytváření 2D aplikací, ve kterých nechcete využít postavičku Baltíka.
    • 3D Programovací režim  pomocí tohoto režimu můžete vytvořit libovolné 3D aplikace, ale nemůžete v nich využít postavičku Baltíka.
Pomohla Vám nápověda?
Klasická výuka programování
Zde jsou režimy a nástroje, které slouží ke klasickému programování. Tato část je ještě rozdělena na 2 další části:
  • Od 10 let  zde jsou režimy, které můžou používat děti od 10 let (pouze doporučená hranice věku).
  • Od 15 let  zde jsou režimy, které můžou používat děti od 15 let (pouze doporučená hranice věku).
    • C# režim  režim, jež slouží pro zkušené programátory, kteří už nechtějí programy skládat pomocí ikonek, ale chtějí je psát formou příkazů na klávesnici. V tomto režimu už lze vytvořit prakticky všechno.
    • Object Browser  tento nástroj slouží k prohlížení předprogramovaných tříd a jejich metod a vlastností.
Pomohla Vám nápověda?
Odborná pomoc
Zde se dozvíte spoustu užitečných informací pro práci s Baltíkem.
  • Nápověda  otevře se Vám nápověda, kde se můžete dozvědět více o programu SGP Baltie 4 C#.
  • Metodika  otevře se Vám nové okno internetového prohlížeče, kde se zobrazí dostupná metodika.
  • Tutoriály  otevře se Vám nové okno internetového prohlížeče, kde se zobrazí všechny dostupné tutoriály k SGP Baltie 4 C#.
  • SGP Fórum  otevře se Vám nové okno internetového prohlížeče, kde se zobrazí SGP Fórum, ve kterém se můžete ptát na různé dotazy ohledně programování v SGP Baltie C# nebo produktů od firmy SGP Systems.
  • Soutěže  otevře se Vám nové okno internetového prohlížeče, kde se zobrazí hlavní stránka SGP Systems na internetu. Na této stránce se můžete dozvědět o všech soutěžích, které se týkají programování v Baltíkovi.
  • SGPRTL  otevře se Vám nové okno internetového prohlížeče, kde se zobrazí dokumentace knihovny SGPRTL.
Dole na okně naleznete zaškrtávátko, pomocí něhož lze nastavit, zda chcete zobrazovat toto okno i při příštím spuštění SGP Baltie 4 C#. Okno zavřete tlačítkem OK.
Pomohla Vám nápověda?


Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Nadřazená stránka | Předchozí stránka | Další stránka