Dílky jsou malé obrázky, které Baltík dokáže čarovat na 2D plochu. Jsou obdobou předmětů z Baltíka 3.
2D dílky můžete čarovat, nebo vkládat na 2D plochu v 2D Interaktivním režimu, 2D Programovacím režimu s Baltíkem a 2D Programovacím režimu bez Baltíka. 2D dílky si vybíráte ve Výběru políček a můžete si je upravovat v Editrou políček.
Rozměry 2D dílků
Každý 2D dílek má rozměry 39 x 29 bodů. Neznamená to ale, že bude mít vždy na obrazovce ve Vašem programu tyto rozměry. Pokud okno roztáhnete na jiné rozměry, než které odpovídají rozměrům šířky, či výšky dílků krát počet políček v ose X, případně Y, tak budou mít dílky jiné rozměry. V nastavení lze také změnit počet dílků na šířku a výšku okna.
Další informace se dozíte v kapitole 2D svět.
Pomohla Vám nápověda?
Čarování 2D dílků
2D dílky můžete na 2D plochu čarovat pomocí příkazu Čaruj. Tento příkaz můžete využít v 2D Interaktivním režimu a v 2D Programovacím režimu s Baltíkem.
V 2D Programovacím režimu bez Baltíka můžete 2D dílek vykreslit na plochu pomocí 2D spritu (XSprite2D), s kterým můžete dále hýbat, otáčet, měnit velikost aj.
Pomohla Vám nápověda?
Výběr, úprava a vytváření dílků a
V okně výběru 2D dílků si můžete vybrat dílek, který chcete vložit do svého programu. V SGP Baltie 4 C# je mnoho dílků již připraveno, ale lze je upravovat nebo vytvářet nové v Editoru políček.
Více o výběru dílků se dozvíte zde.
Pomohla Vám nápověda?



Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Předchozí stránka | Další stránka