Dvojrozměrný Baltík a dveře mají jedno společné, jsou to dílky v bance, které můžeme čarovat a také libovolně upravovat. Dialogové okno pro výběr dílků se zobrazí po kliknutí na tlačítko dílky v panelu nástrojů anebo při poklepání na ikonku čarování v 2D režimech. Dílků je v každé bance 150 a každý dílek má vlastní číslo, které se skládá z čísla banky následované číslem dílku v bance (například 12029 odpovídá dílku 29 v bance číslo 12).
Banky
Baltie 4 C# má několik bank připravených pro použití, pod výběrem dílku nalezneme seznam čísel bank a poslední položku označenou jako "...". Kliknutím na ouško se zobrazí odpovídající banka. Chceme-li vytvořit novou vlastní banku, klikneme na poslední ouško "...".
Vytváříte-li nové banky, uložte si předem Váš projekt a potom vytvářejte nové dílky. Pokud je Váš projekt neuložený, nové dílky se vytvoří v složce sdílených bank a po přenesení na jiný počítač mohou Vaše banky chybět.
Pomohla Vám nápověda?
Výběr a úprava dílku
Abychom vybrali dílek, stačí na dílek ukázat myší a kliknout levým tlačítkem. Pokud právě pracujeme v režimu s Baltíkem, bude vložen dílek jako ikonka čarování dílku, naopak pokud pracujeme v režimu bez Baltíka, bude vloženo číslo dílku jako literál. Pokud klikneme pravým tlačítkem, přepneme se do režimu upravení dílku.
Pomohla Vám nápověda?


Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Nadřazená stránka | Předchozí stránka | Další stránka