Pokud chcete programovat pomocí ikonek v nějakém z 2D režimů, máte na výběr dva režimy: 2D Programovací režim bez Baltíka a 2D Programovací režim s Baltíkem. V prvním není možné pracovat s postavičkou Baltíka, ve druhém ano.
Ovládání Baltíka na 2D ploše
V 2D Programovacím režimu s Baltíkem je Baltík ve své 2D verzi. Baltíka lze otáčet, popocházet s ním dopředu a dozadu, může mizet, čarovat před něho dílky a zase je odstraňovat a dokonce i promluvit (pouze anglicky). Baltíci si můžou mezi sebou posílat zprávy. Popis příkazů pro ovládání Baltíka ve 2D režimu najdete zde a zde (druhý odkaz vede na ikonky pro ovládání Baltíka ve 3D, takže některé z nich jako např. nahoru a dolů nepůjdou ve 2D režimu použít).
Oproti 3D Programovacímu režimu s Baltíkem lze s Baltíkem ve 2D čarovat s obláčkem, nebo bez obláčku.
Pomohla Vám nápověda?
Změna Baltíka
Pokud máte v programu nějakého Baltíka, můžete mu změnit barvu, tzn. změnit na jiného Baltíka tak, že označíte blok příkazů, kde se Baltík nachází, na označený blok kliknete pravým tlačítkem myši a zvolíte Změnit Baltíka. Potom vyberete novou barvu Baltíka. Takto se dá změnit i více Baltíků najednou.
Jestliže chcete změnit barvu Baltíka v ikonkách v panelu nástrojů, otevřete výběr Baltíků a zde vyberte novou barvu Baltíka. Více se o změně v panelu nástrojů dozvíte zde.
Pomohla Vám nápověda?


Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Nadřazená stránka | Předchozí stránka | Další stránka