Tento režim umožňuje snadno vytvářet programy, ve kterých nepotřebujete podporu 3D prostředí. Programy tvoříte skládáním připravených ikonek, případně i psaním čistého C# kódu.
V tomto režimu můžete vytvořit libovolnou 2D aplikaci nebo hru. Nelze využít 3D prostředí ani 3D model Baltíka, Baltík je zde ve své 2D verzi (v režimu 2D Programovací režim bez Baltíka postavička Baltíka chybí). Můžete zde používat všechny 2D grafické prvky, např. přímku, kružnici, čtverec a další, pracovat s obrázky, barvami, písmy, souřadnicemi a ostatními grafickými prvky. Lze také použít 2D dílky.
Ikonkové příkazy používané v 2D Programovacím režimu
V nabídce ikonek panelu nástrojů je k dispozici kompletní sada příkazů pro větvení programu, práci se soubory, složkami, řetězci, kreslení a jiné. V tomto režimu můžete využít ikonky pro matematické operace, cykly, metody a podmínky, které znáte z jiných režimů. Popis těchto ikonek a programových konstrukcí společných pro všechny režimy najdete v kapitolách Základní ikonkové příkazy a Programové konstrukce.
Ikonkové příkazy typické pro 2D Programovací režim jsou popsány na stránce Příkazy pouze 2D režimů, všechny ikonky dostupné v tomto režimu najdete zde, nebo zde, pokud používáte režim bez Baltíka. Ve 2D Programovacím režimu můžete vytvářet své programy také pomocí textového panelu, jež je určen pro zkušenější programátory, kteří chtějí psát přímý C# kód.
Pomohla Vám nápověda?



Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Nadřazená stránka | Předchozí stránka | Další stránka