Tento režim umožňuje vytvářet 3D hry a aplikace. Programy tvoříte skládáním připravených ikonek, případně i psaním čistého C# kódu.
Oživení 3D scény
Baltík je zde v podobě 3D modelu, se kterým můžete různě pracovat nebo pohybovat (v režimu 3D Programovací režim bez Baltíka model Baltíka chybí). Do scény lze samozřejmě přidávat další 3D modely buď z knihovny SGP, nebo i vlastnoručně vytvořené. S modely se pracuje přes sprity. Scénu můžete obohatit o terén, mlhu a světla, nechybí také příkazy pro úpravu materiálů a textur modelů.
Můžete zde používat také všechny 2D grafické prvky, např. přímku, kružnici, čtverec a další, pracovat s obrázky, barvami, písmy, souřadnicemi a ostatními grafickými prvky, ale musíte je umístit na 2D plochu před 3D prostorem.
Pomohla Vám nápověda?
Ikonkové příkazy používané v 3D Programovacím režimu
V nabídce ikonek panelu nástrojů je k dispozici kompletní sada příkazů pro větvení programu, práci se soubory, složkami, řetězci, kreslení a jiné. V tomto režimu můžete využít ikonky pro matematické operace, cykly, metody a podmínky, které znáte z jiných režimů. Popis těchto ikonek a programových konstrukcí společných pro všechny režimy najdete v kapitolách Základní ikonkové příkazy a Programové konstrukce.
Ikonkové příkazy typické pro 3D Programovací režim jsou popsány na stránce Příkazy pouze 3D režimů, všechny ikonky dostupné v tomto režimu najdete zde, nebo zde, pokud používáte režim bez Baltíka. Ve 3D Programovacím režimu můžete vytvářet své programy také pomocí textového panelu, jež je určen pro zkušenější programátory, kteří chtějí psát přímý C# kód.
Pomohla Vám nápověda?



Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Nadřazená stránka | Předchozí stránka | Další stránka