Pokud chcete programovat pomocí ikonek v nějakém ze 3D režimů, máte na výběr dva režimy: 3D Programovací režim bez Baltíka a 3D Programovací režim s Baltíkem. V prvním není možné pracovat s postavičkou Baltíka ve formě 3D modelu, ve druhém ano.
Ovládání Baltíka ve 3D prostoru
Ve 3D Programovacím režimu s Baltíkem je Baltík ve formě 3D modelu. Baltíka lze otáčet, popocházet s ním dopředu a dozadu, létat nahoru a dolů, může před sebe čarovat modely, zase je odstraňovat, zmizet, či promluvit (pokud nemáte nainstalován jazykový syntetizér pro Váš jazyk, bude Baltík mluvit pouze anglicky). Baltíci si mohou mezi sebou posílat zprávy. Popis příkazů pro ovládání Baltíka ve 3D režimu najdete zde.
Každému Baltíkovi také můžete změnit barvu oblečení, pleti a všech jeho částí.
Pomohla Vám nápověda?
Změna Baltíka
Pokud máte v programu nějakého Baltíka, můžete mu změnit barvu, tzn. změnit na jiného Baltíka tak, že označíte blok příkazů, kde se Baltík nachází, na označený blok kliknete pravým tlačítkem myši a zvolíte Změnit Baltíka. Potom vyberete novou barvu Baltíka. Takto se dá změnit i více Baltíků najednou.
Jestliže chcete změnit barvu Baltíka v ikonkách v panelu nástrojů, otevřete výběr Baltíků a zde vyberte novou barvu Baltíka. Více o změně Baltíka se dozvíte zde.
Pomohla Vám nápověda?


Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Nadřazená stránka | Předchozí stránka | Další stránka