V Baltie 4 C# lze jednoduše vytvářet terény, neboli povrchy, jež mohou být různě kopcovité. Terén může být plochý, náhodně kopcovitý, nebo kopcovitý podle obrázku ve stupních šedi (bílá značí nejvyšší místo, černá nejnižší). Pomocí terénu můžete snadno vytvořit povrch pod domečkem, nebo jiným objektem.
Vytvoř terén (For mode 3D)
Vytvoří terén podle zadaných parametrů.
Pomohla Vám nápověda?
Vytvoř náhodný terén (For mode 3D)
Vytvoří náhodný terén podle zadaných parametrů.
Pomohla Vám nápověda?
Začátek uprav (For modes 2D, 3D, Console)
Uzamkne terén pro velké množství úprav, jeho editace je potom velmi rychlá.
Pomohla Vám nápověda?
Konec úprav (For modes 2D, 3D, Console)
Ukončí editaci terénu a připraví terén pro vykreslování.
Pomohla Vám nápověda?
Zvýšit výšku v daném bodě (For modes 2D, 3D)
Zvýší výšku terénu na zadaných souřadnicích.
Pomohla Vám nápověda?
Snížit výšku v daném bodě (For modes 2D, 3D)
Sníží výšku terénu na zadaných souřadnicích.
Pomohla Vám nápověda?
Nastavit či zjistit výšku v daném bodě (For modes 2D, 3D)
Vrátí nebo nastaví výšku terénu na zadaných souřadnicích.
Pomohla Vám nápověda?


Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Nadřazená stránka | Předchozí stránka | Další stránka