Do scény můžete přidat mlhu a způsobit tak, že vzdálenější objekty již nebudou vidět. Za mlhy nemusí být vidět ani pozadí (skybox). U mlhy můžete nastavit kromě hustoty, začátku a konce, také barvu. Typ mlhy lze měnit pomocí příslušných konstant.
Začátek mlhy (For modes 2D, 3D)
Vrátí nebo nastaví nejmenší vzdálenost od kamery od níž bude mlha zasahovat.
Pomohla Vám nápověda?
Konec mlhy (For modes 2D, 3D)
Vrátí nebo nastaví největší vzdálenost od kamery do níž bude mlha zasahovat.
Pomohla Vám nápověda?
Barva mlhy (For modes 2D, 3D)
Vrátí nebo nastaví barvu mlhy.
Pomohla Vám nápověda?
Typ mlhy (For modes 2D, 3D)
Vrátí nebo nastaví jakým způsobem bude mlha propočítávána.
Pomohla Vám nápověda?
Hustota mlhy (For modes 2D, 3D)
Vrátí nebo nastaví hustotu mlhy.
Pomohla Vám nápověda?


Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Nadřazená stránka | Předchozí stránka | Další stránka