V této části jsou popsány všechny ikonky, které v Baltie 4 C# najdete. Jsou rozděleny podle režimů na společné pro všechny, nebo téměř všechny režimy (základní a pokročilé), příkazy pro konzolový programovací režim, 2D Programovací režim, 3D Programovací režim a konstanty.
U každé ikonky je zobrazen její popis a příklad použití. Na stránce Jak pracovat s nápovědou je příklad takové ikonky (i s popisem, jak zobrazovat a schovávat příklad).
Jestliže při programování narazíte na ikonku, kterou neznáte, klikněte na ní pravým tlačítkem myši a zvolte Nápověda. Zobrazí se Vám stránka, která obsahuje popis ikonky a příklad jejího použití. Volbou Použití v příkladech se prohledají všechny příklady v nápovědě a zobrazí se jen ty, které obsahují ikonku.
V kapitole Referenční příručka režimů naleznete rozmístění ikonek v jednotlivých režimech přesně tak, jak je tomu v příslušném programovacím režimu na panelu nástrojů.
Ikonkové příkazy jsou rozděleny do následujících kategorií:



Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Předchozí stránka | Další stránka