Konstanty jsou v podstatě proměnné, ale nelze je narozdíl od proměnných měnit. Jejich hodnota je buď automaticky vytvořena programem (u předdefinovaných konstant), nebo ji zadáte při deklarování konstanty (u vlastních konstant).
Dají se používat stejně jako proměnné, lze je přiřazovat do proměnných, vkládat jako parametr metod atd.
Konstanty (For modes 2D, 3D, Console)
Jsou to pojmenované prvky, které mají po celou dobu běhu programu stejnou hodnotu.
Při vložení tohoto prvku do programu se nám vyroluje lokální nabídka, z které si můžeme zvolit, jestli chceme definovat novou lokální nebo statickou konstantu, nebo si chceme vybrat předdefinovanou konstantu. Více o vytváření a výběru konstant se dozvíte na stránce Vlastní konstanty.
Pomohla Vám nápověda?
Konstanty si můžete vytvářet sami, nebo můžete použít předdefinované konstanty, více se dozvíte na následujících stránkách.



Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Nadřazená stránka | Předchozí stránka | Další stránka