Na této stránce se nacházejí další často používané příkazy, jež je dobré znát.
Čekej (For modes 2D, 3D, Console)
Tento příkaz způsobí, že program bude čekat na to, až vyprší čas zadaný v sekundách, nebo bude stisknuta libovolná klávesa nebo tlačítko myši.
Jestliže nezadáte čas a příkaz použijete samotný, nebo zadáte čas ∞ (nekonečno), program bude čekat na stisk klávesy. Pokud zadáte záporný čas, program bude čekat čas zadaný v sekundách, čekání ale nepůjde přerušit klávesou.
Pomohla Vám nápověda?
Pípni (For modes 2D, 3D, Console)
Ozve se standardní pípnutí.
Pomohla Vám nápověda?
Ukonči program (For modes 2D, 3D, Console)
Ukončí běh programu.
Pomohla Vám nápověda?
Spusť proces (For modes 2D, 3D, Console)
Spustí zadaný soubor (pokud je samospustitelný), nebo ho otevře v programu, který je mu na počítači přiřazen podle přípony.
Pomohla Vám nápověda?
Přímý C# kód (For modes 2D, 3D, Console)
Příkaz je určen pro zkušenější programátory, kteří již znají syntaxi jazyka C# a jsou schopni správně zapsat potřebné příkazy přímo v kódu tohoto jazyka.
Pomohla Vám nápověda?
Datum a čas (For modes 2D, 3D, Console)
Vrátí aktuální datum a čas.
Příkazu můžete měnit formát, címž změníte podobu vráceného datumu a času. Formát můžete napsat buď ručně do literálu za příkaz nebo nastavit po stisku pravého tlačítka myši na ikonku v menu Formát.
Pomohla Vám nápověda?
Titulek okna (For modes 2D, 3D)
Vrátí anebo nastaví popisek okna.
Pomohla Vám nápověda?
Výška objektu (For modes 2D, 3D, Console)
Vrátí, případně nastaví vlastnost udávající výšku objektu.
Pomohla Vám nápověda?
Šířka objektu (For modes 2D, 3D, Console)
Vrátí, případně nastaví vlastnost udávající šířku objektu.
Pomohla Vám nápověda?
Text v (For modes 2D, 3D, Console)
Vrátí nebo nastaví hodnotu vlastnosti Text objektu.
Pomohla Vám nápověda?
Vytisknout obrázek na tiskárně (For modes 2D, 3D, Console)
Zobrazí dialog pro tisk obrázku na tiskárně a obrázek vytiskne.
Pomohla Vám nápověda?
Nastavení aplikace (For modes 2D, 3D, Console)
Uloží anebo načte hodnotu z konfiguračního souboru.
Hodnoty se do nastavení aplikace ukládají vždy pod nějakým klíčem. Pokud chcete do nastavení uložit hodnotu, zadejte nejprve klíč a pak teprve hodnotu. Uloženou hodnotu načtete, pokud zadáte samotný klíč. Aby načítání a ukládání hodnot fungovalo, musí být projekt uložený.
Pomohla Vám nápověda?


Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Nadřazená stránka | Předchozí stránka | Další stránka