V interaktivním režimu můžeme ovládat Baltíka jak pomocí myší, tj. přetahováním příkazů z nabídky, tak pomocí klávesnice. (Pozn.: v programovacím režimu si musíte toto chování naprogramovat.) Pomocí tlačítek Page Up a Page Down můžete navíc prohazovat naposledy vybrané modely nebo dílky, což je vhodné například, když chcete vytvořit objekt ze dvou modelů (stačí střídavě tisknout tlačítka PageUp nebo PageDown a mezerník pro vyčarování modelu).
Ovládání pohybu Baltíka
Klávesami ovládáte právě jednoho vybraného Baltíka. Pokud chcete pohybovat s jiným Baltíkem, musíte si Baltíka přepnout.
  • Nahoru  odpovídá příkazu Popojdi.
  • Doleva  odpovídá příkazu Doleva.
  • Doprava  odpovídá příkazu Doprava.
  • Dolu  odpovídá příkazu Couvni.
  • Shift + Nahoru  (pouze v 3D) - odpovídá příkazu Nahoru.
  • Shift + Dolu  (pouze v 3D) - odpovídá příkazu Dolu.
Pomohla Vám nápověda?
Čarování modelů a dílků
Pomocí kláves můžete rychle čarovat modely, nebo dílky. Navíc lze jednoduše přepínat posledně vybrané objekty bez nového vybírání.
  • Mezerník  vyčaruje naposled vybraný model nebo dílek. Pokud není žádný vybraný, zobrazí okno výběru.
  • M  zobrazí okno výběru modelu nebo dílku.
  • Backspace, Delete  odpovídá příkazu Vyjmout všechny modely nebo dílky před Baltíkem .
  • Home  (pouze pro 3D) - vycentruje kameru tak, aby byli vidět všichni Baltíci ve scéně.
  • klávesy 0, 1, 2, ... 9  (pouze pro 3D) - vycentruje kameru tak, aby Baltík s pořadovým číslem tlačítka byl uprostřed okna.
  • Page Up  rotuje seznam naposledy vybraných modelů doprava.
  • Page Down  rotuje seznam naposledy vybraných modelů doleva.
Pomohla Vám nápověda?


Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Nadřazená stránka | Předchozí stránka | Další stránka