Čarování modelu, nebo dílku
Klepnutím na tlačítko Vyber a čaruj model (Čaruj dílek) otevřete dialogové okno Editoru modelů nebo okna Výběru políček, v němž vyberete model, nebo dílek, který pak Baltík vyčaruje.
Po najetí na nějaký model, nebo dílek myší, se okolo něj nakreslí zelený rámeček a vy vidíte, jaký model nebo dílek bude vyčarován do programu pokud na něj klepnete. Po klepnutí levým tlačítkem myši vyčaruje Baltík vybraný objekt do programu. Pravým tlačítkem si buď můžete prohlížet model, nebo upravovat dílek.
Pomohla Vám nápověda?
  Odčarování obsahu pomyslné krychle, nebo dílku
Stiskem tlačítka Vyjmout všechny modely z krychlového prostoru před Baltíkem (Vyjmi všechny dílky z políčka před Baltíkem) nařídíte Baltíkovi, aby odčaroval všechny modely, nebo dílky z pomyslné krychle, případně pomyslného dílku před sebou.
Leží-li nějaký model v několika krychlích současně, je třeba jej odčarovat z té krychle, do které byl vyčarován.
Pomohla Vám nápověda?


Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Nadřazená stránka | Předchozí stránka | Další stránka