Tato záložka obsahuje konstanty použitelné při tvorbě 2D aplikací v 2D Programovacím režimu (animace můžete ale používat i v 3D režimu).
Konstanty dílků
Následující konstanty se týkají 2D dílků a jejich počtu na obrazovce.
Šířka scény v políčkách (For modes 2D, Console)
Vrátí počet políček, které udávají šířku 2D scény.
Pomohla Vám nápověda?
Výška scény v políčkách (For modes 2D, Console)
Vrátí počet políček, které udávají výšku 2D scény.
Pomohla Vám nápověda?
Počet políček (For modes 2D, Console)
Vrátí počet políček ve scéně. Implicitně jich je 150 (10x15).
Pomohla Vám nápověda?
Výška políčka (For modes 2D, Console)
Vrátí výšku jednoho políčka 2D scény v bodech, implicitní hodnota je 29.
Pomohla Vám nápověda?
Šířka políčka (For modes 2D, Console)
Vrátí šířku jednoho políčka 2D scény v bodech, implicitní hodnota je 39.
Pomohla Vám nápověda?
Prázdné políčko (For modes 2D, 3D, Console)
Reprezentuje políčko, které je prázdné.
Pomohla Vám nápověda?
Okraj (For modes 2D, 3D, Console)
Reprezentuje místo, které je mimo plochu a není možné na něj vstoupit.
Pomohla Vám nápověda?
Pomohla Vám nápověda?
Konstanty pro způsoby opakování animace
Tyto konstanty se přiřazují některým vlastnostem 2D animací.
Způsob opakování animace - žádné opakování (For modes 2D, 3D)
Reprezentuje vypnutí opakování animace. To znamená, že animace bude probíhat jen na začátečních souřadnicích.
Pomohla Vám nápověda?
Způsob opakování animace - vždy od začátku do konce (For modes 2D, 3D)
Reprezentuje opakování animace, kterým je vždy od začátku na konec. To znamená, že animace bude vždy probíhat od počátečních souřadnic do konečných souřadnic.
Pomohla Vám nápověda?
Způsob opakování animace - vždy od konce na začátek (For modes 2D, 3D)
Reprezentuje opakování animace, kterým je vždy od konce na začátek. To znamená, že animace bude vždy probíhat od konečných souřadnic do počátečních souřadnic.
Pomohla Vám nápověda?
Způsob opakování animace - ping pong (For modes 2D, 3D)
Reprezentuje opakování animace, kterým je ping pong. To znamená, že animace bude vždy probíhat od počátečních souřadnic na konečné souřadnice a zpět.
Pomohla Vám nápověda?
Pomohla Vám nápověda?


Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Nadřazená stránka | Předchozí stránka | Další stránka