Pomocí níže uvedených ikonek lze posílat zprávy po lokální síti nebo po internetu. Můžete tak třeba přidat do svých her multiplayer přes internet.
K odesílání dat je třeba znát jméno nebo IP adresu počítače, na který chcete data odeslat (jméno, pokud jsou oba počítače spojeny přes lokální síť, a IP adresu při posílání dat přes internet). Pro přijímání zpráv nemusíte znát počítač, který data odeslal, je třeba ale spustit naslouchání příchozích dat.
Spustí naslouchání příchozích dat (For modes 2D, 3D, Console)
Otevře port pro naslouchání příchozích dat. Po vykonání tohoto příkazu může program přijímat data od jiných počítačů.
Pomohla Vám nápověda?
Ukončí naslouchání (For modes 2D, 3D, Console)
Zavře port pro naslouchání příchozích dat. Po vykonání tohoto příkazu již nebude možné přijmout data od jiného počítače.
Pomohla Vám nápověda?
Testuje přítomnost nových příchozích dat (For modes 2D, 3D, Console)
Vrací true, dokud nejsou přijata nová data.
Pomohla Vám nápověda?
Přečte příchozí pole bajtů (For modes 2D, 3D, Console)
Čeká na přijetí dat a poté je vrátí jako pole bajtů.
Pomohla Vám nápověda?
Přečte příchozí řetězec (For modes 2D, 3D, Console)
Čeká na přijetí dat a poté je vrátí jako řetězec.
Pomohla Vám nápověda?
Pošle data na zadaný počítač (For modes 2D, 3D, Console)
Pošle data na zadaný počítač. Data mohou být ve formě pole bajtů nebo řetězce.
Pomohla Vám nápověda?


Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Nadřazená stránka | Předchozí stránka | Další stránka