Každý sprite ve scéně má svůj materiál, který určuje jeho vzhled. Pomocí následujících příkazů můžete nastavit vzhled a zobrazování materiálu, lze měnit barvy, lesk a průhlednost materiálu. Díky tomu lze vytvořit např. průhledný objekt.
Některým vlastnostem materiálu se přiřazují předdefinované konstanty.
Osvětlení spritu (For modes 2D, 3D)
Zapne nebo vypne osvětlení materiálu.
Pomohla Vám nápověda?
Emisní barva materiálu (For modes 2D, 3D)
Vrátí nebo nastaví emisní barvu materiálu.
Pomohla Vám nápověda?
Ostrost lesku materiálu (For modes 2D, 3D)
Vrátí nebo nastaví ostrost lesku materiálu.
Pomohla Vám nápověda?
Barva lesku materiálu (For modes 2D, 3D)
Vrátí nebo nastaví barvu lesku materiálu.
Pomohla Vám nápověda?
Difúzní barva materiálu (For modes 2D, 3D)
Vrátí nebo nastaví difúzní barvu materiálu.
Pomohla Vám nápověda?
Barva okolí materiálu (For modes 2D, 3D)
Vrátí nebo nastaví barvu okolí materiálu.
Pomohla Vám nápověda?
Průhlednost materiálu (For modes 2D, 3D)
Vrátí nebo nastaví průhlednost materiálu.
Pomohla Vám nápověda?
Cull mód materiálu (For modes 2D, 3D)
Vrátí nebo nastaví způsob vykreslování přivrácených a odvrácených stran materiálu.
Pomohla Vám nápověda?
Způsob stínování materiálu (For modes 2D, 3D)
Vrátí nebo nastaví způsob stínování materiálu.
Pomohla Vám nápověda?
Renderování detailů (For modes 2D, 3D)
Vrátí nebo nastaví způsob vykreslování modelů.
Pomohla Vám nápověda?


Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Nadřazená stránka | Předchozí stránka | Další stránka