Zde jsou konstanty použitelné při kreslení. Pomocí těchto tří konstant můžete nastavit, jak způsob vyhlazování hran. Při použití antialiasu budou hrany vyhlazeny, ale bude zpomaleno vykreslování.
Příkazy pro kreslení 2D grafiky naleznete na stránce Kreslení na plátno a úprava obrázků.
Způsob vyhlazování hran - antialias (For modes 2D, 3D, Console)
Nastaví způsob vyhlazování hran na antialias.
Pomohla Vám nápověda?
Způsob vyhlazování hran - implicitní hodnota (For modes 2D, 3D, Console)
Nastaví způsob vyhlazování hran na implicitní hodnotu.
Pomohla Vám nápověda?
Způsob vyhlazování hran - žádné (For modes 2D, 3D, Console)
Nastaví způsob vyhlazování hran na žádné vyhlazování.
Pomohla Vám nápověda?


Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Nadřazená stránka | Předchozí stránka | Další stránka