Animované modely jsou zvláštním typem modelů. Obsahují navíc informace o hierarchii a jednotlivých animacích modelu.
Editaci animovaných modelů SGP Model Editor v této verzi neumožňuje, lze si je pouze prohlédnout nebo je přidat do skupiny.
Plocha, na které se zobrazuje model, obsahuje v levém horním rohu zatrhovací políčko Mřížka 2×2×2m, jež ovládá zobrazování mřížky, jež umožňuje odhadnout velikost, natočení modelu.
Příklad animovaného modelu
Prohlížení animací modelu
V panelu nástrojů si máte možnost vybrat si, jakou animaci modelu si chcete prohlédnout (pokud jich má model více). Stačí si ji vybrat podle názvu z rozbalovací nabídky.
Pod touto nabídkou je tlačítko pro spuštění (zelená šipka), nebo zastavení animace (dva červené svislé pruhy), přičemž je vždy zobrazeno pouze jedno tlačítko. Pokud je animace zastavena, můžete si pomocí posuvníku vpravo od zelené šipky prohlížet animaci po jednotlivých snímcích.
Dále je na panelu nástrojů zobrazena hierarchie kostí v modelu. Kosti, skládající se z podřazených kostí, lze sbalovat pomocí tlačítek s mínusy, nebo rozbalovat pomocí tlačítek s plusy. Kliknutím na jakoukoliv položku ji můžete zvýraznit na modelu.
S těmito kostmi lze pracovat v programovacím režimu pomocí kolekce spritů, která je přístupná přes příkaz sprite.Sprites. Například kód this.baltie0.Sprite.Sprites[0][3][2][1] představuje sprite Baltíkovy levé ruky.
Panel nástrojů
Pomohla Vám nápověda?


Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu? Napište nám.
©1978-2010 SGP Systems

Nadřazená stránka | Předchozí stránka | Další stránka