Obsah
Rejstřík
2D a 3D souřadnice
2D animace
2D dílky
2D dílky
2D Interaktivní režim
2D Programovací režim
2D programovací režim bez Baltíka
2D programovací režim s Baltíkem
2D Programovací režim s Baltíkem
2D svět
2D svět
2D/3D oblast a velikost
3D Interaktivní režim
3D modely
3D primitiva
3D Programovací režim
3D programovací režim bez Baltíka
3D programovací režim s Baltíkem
3D Programovací režim s Baltíkem
3D prostor
3D svět
3D svět
Absolutní hodnota
Adresování textury v ose X
Adresování textury v ose Y
Akce při překladu
Aktivace programu
Aktuální a maximální hodnota čítače počítaného cyklu
Aktuální kurzor
Aktuální mód obrazovky
Aktuální pozice kurzoru
Aktuální pozice přehrávání audia
Aktuální pozice přehrávání videa
Animace spritu
Animované modely
Animované modely
Aritmetické operátory
Atribut souboru Archivovat
Atribut souboru Pouze pro čtení
Atribut souboru Skrytý
Atribut souboru Systémový
Atributy souboru
Atributy souborů
Audia
Automatická rotace a nastavení pivotu
Automatické doplňování kódu
Baltíci
Baltíci
Baltíkova 2D plocha
Baltíkova barva
Baltíkova bílá barva
Baltíkova černá barva
Baltíkova fialová barva
Baltíkova kaštanová barva
Baltíkova krémová barva
Baltíkova lipově zelená barva
Baltíkova malinová barva
Baltíkova modrá barva
Baltíkova modrozelená barva
Baltíkova námořnická modř
Baltíkova nekonečná rychlost
Baltíkova oranžová barva
Baltíkova růžová barva
Baltíkova rychlost
Baltíkova rychlost
Baltíkova stříbrná barva
Baltíkova šedá barva
Baltíkova zelená barva
Baltíkova žlutá barva
Baltíkův směr
Baltíkův sprite
Banky
Barevný filtr animace na konci
Barevný filtr animace na začátku
Barva
Barva lesku materiálu
Barva mlhy
Barva objektu
Barva okolí materiálu
Barva popředí textu
Barva pozadí
Barva pozadí textu
Barvy
Barvy (konzole)
Bitová negace (NOT)
Bitové operace
Bitový AND
Bitový OR
Bitový posun vlevo
Bitový posun vpravo
Blok příkazů
Blok příkazů
Bloky příkazů
Bod
Bod 3D
Bod v kostkových souřadnicích
Bod ve 2D/3D
Break
Byl vytvořen sprite z modelu ?
C# režim
Case
Catch
Celá část
Celoobrazovkový mód konzole
Co je okno vláken
Co je okno zásobníku volání
Co můžete zjistit
Continue
Couvni
Couvni
Cull mód materiálu
Cyklus do
Cyklus for
Cyklus foreach
Cyklus while
Čárka
Čarování 2D dílků
Čarování dílků
Čarování modelů
Čarování modelů a dílků
Čarování modelu, nebo dílku
Čarovat bez obláčku
Čarovat s obláčkem
Čaruj
Čaruj model
Čas aktuální animace spritu
Čas přehrávání animace
Časovače
Část řetězce
Čekej
Čekej
Čekej na text
Červená složka barvy
Číslo
Číslo animace spritu
Číslo Pí
Čtení a zapisování do souboru
Čti
Čti
Čti klávesu nebo tlačítko myši (čekej na stisk)
Čti klávesu nebo tlačítko myši (nečekej na stisk)
Čti řádek
Čti řádku
Čti řetězec
Čtyři
Další konzolové příkazy
Další příkazy
Další příkazy animací
Další příkazy pro Baltíka (2D)
Další příkazy pro Baltíka (3D)
Další příkazy týkající se souborů
Další vlastnosti spritu
Datum a čas
Default
Definice animace
Definice metody
Definuj kvádrový prostror
Děleno
Délka pole
Desítkový logaritmus
Devět
Dialogové okno hledání
Difúzní barva materiálu
Dílky
Doba přehrávání audia
Doba přehrávání videa
Dobré rady
Dočasná složka
Dokumentace v Object Browseru
Dolů
Dolů
Doporučená konfigurace
Druhé x tlačítko myši (pěti-tlačítková myš)
Dva
Editační plocha
Editor dílků
Editor modelů
Else
Emisní barva materiálu
Eulerovo číslo
Existuje složka
Existuje soubor
Exkluzivní OR - XOR
Exponent
Export programu
Fake Unions
Fáze animace
Filtrování zobrazených členů
Finally
Funkce pro usnadnění psaní kódu
Generování kódu
Graphics pro kreslení na Baltíkovu plochu
Graphics z textury
Hardwarové nároky
Hlasitost audia
Hlasitost videa
Hlavní menu
Hledání
Hledání v příkladech
Hranatá závorka
Hustota mlhy
Hyperbolický kosinus
Hyperbolický sinus
Hyperbolický tangens
Ikonka pro přímý C# kód
Ikonkové příkazy používané v 2D Programovacím režimu
Ikonkové příkazy používané v 3D Programovacím režimu
Ikonkové příkazy používané v režimu konzole
Implicitní světlo ve světě
Import modelů
Instance světa 2D
Instance světa 3D
Interaktivní režim
Interaktivní režimy
Inverzní funkce
Jak exportovat model z Blenderu
Jak exportovat model z Cinemy 4D CE 6
Jak funguje sbalování a rozbalování bloků
Jak krokovat
Jak pracovat s nápovědou
Jak vypadá ikonka v C# kódu
Jak vytvořit jednoduchý model
Jaké informace se dovíme
Jaký druh zprávy zvolit?
Jazyk
Je bod v kvádru?
Je bod v oblasti?
Je daný bod v daném obdélníku/krychli?
Je klávesa stisknuta
Je menší než
Je model před Baltíkem
Je rovno
Je větší než
Jedna
Jednobarevné pero
Jednobarevný štětec
Jednoduché modely
Jména animaci spritu
K čemu slouží a jak psát do okna výstupu
Kamera 2D
Kamera 3D
Klasická výuka programování
Klávesa '
Klávesa -
Klávesa ,
Klávesa .
Klávesa /
Klávesa ;
Klávesa [
Klávesa \
Klávesa ~
Klávesa =
Klávesa ^
Klávesa ›
Klávesa ˇ
Klávesa ‹
Klávesa 0
Klávesa 1
Klávesa 2
Klávesa 3
Klávesa 4
Klávesa 5
Klávesa 6
Klávesa 7
Klávesa 8
Klávesa 9
Klávesa A
Klávesa Alt
Klávesa B
Klávesa Backspace
Klávesa C
Klávesa Caps Lock
Klávesa Ctrl
Klávesa D
Klávesa Delete
Klávesa Desetinná čárka
Klávesa E
Klávesa End
Klávesa Enter
Klávesa Escape
Klávesa F
Klávesa F1
Klávesa F10
Klávesa F11
Klávesa F12
Klávesa F2
Klávesa F3
Klávesa F4
Klávesa F5
Klávesa F6
Klávesa F7
Klávesa F8
Klávesa F9
Klávesa G
Klávesa H
Klávesa Home
Klávesa I
Klávesa Insert
Klávesa J
Klávesa K
Klávesa L
Klávesa M
Klávesa Mezerník
Klávesa modifikátoru Control
Klávesa N
Klávesa Num Lock
Klávesa P
Klávesa Page Down
Klávesa Page Up
Klávesa Pause
Klávesa Print Screen
Klávesa Q
Klávesa R
Klávesa S
Klávesa Scroll Lock
Klávesa Shift
Klávesa T
Klávesa Tab
Klávesa U
Klávesa V
Klávesa W
Klávesa X
Klávesa Y
Klávesa Z
Klávesa]
Klávesnice a myš
Klávesové zkratky
Klávesy a přeřaďovače
Klávesy a tlačítka myši
Klíčová slova Checked a Unchecked
Klíčové slovo 'as'
Klíčové slovo Checked
Klíčové slovo 'is'
Klíčové slovo 'lock'
Klíčové slovo 'this'
Klíčové slovo Unchecked
Klíčové slovo 'using'
Klonuj objekt
Knihovna × projekt
Knihovna modelů
Kód přečtené klávesy
Kolekce spritů
Koliduje s
Komentáře a odsazení
Komentujte, ale ne vše
Konec animace
Konec mlhy
Konec úprav
Konstanta False
Konstanta True
Konstanty
Konstanty dílků
Konstanty krychliček v prostoru
Konstanty objektů pro zobrazování 2D a 3D světa
Konstanty písma
Konstanty pro způsoby opakování animace
Konstanty složek, vlastností počítače a přihlášeného uživatele
Konstanty velikosti okna
Kontakt
Kontejner primitiv: Vytvoř 3D čáru
Kontejner primitiv: Vytvoř 3D čtverec
Kontejner primitiv: Vytvoř 3D kouli
Kontejner primitiv: Vytvoř 3D krychli
Kontejner primitiv: Vytvoř 3D polokouli
Kontejner primitiv: Vytvoř 3D polygon
Kontejner primitiv: Vytvoř 3D prstenec
Kontejner primitiv: Vytvoř 3D rotační objekt
Kontejner primitiv: Vytvoř 3D text
Kontejner primitiv: Vytvoř 3D trojúhelník
Kontejner primitiv: Vytvoř 3D válec
Konverze
Konzole a její ovládání
Konzole programovací režim
Kopírování modelu ve skupině
Kopírování příkazů
Kopírování příkazů
Kopírování vybraného bloku
Kopírovat do složky
Kopíruj soubor
Kosinus
Kreslení
Kreslení dílků na plochu
Kreslení na 2D plochu
Kreslení na grafiku
Kreslení na plátno a úprava obrázků
Kreslení na plochu
Kresli beziérovu křivku na grafiku
Kresli bod
Kresli čáru na grafiku
Kresli dílek
Kresli elipsu
Kresli elipsu na grafiku
Kresli křivku na grafiku
Kresli obdélník
Kresli obdélník na grafiku
Kresli oblouk na grafiku
Kresli přímku
Kresli řetězec
Kresli řetězec na grafiku
Kresli vyplněnou elipsu na grafiku
Kresli vyplněnou výseč kruhu na grafiku
Kresli vyplněný čtverec na grafiku
Kresli výseč kruhu na grafiku
Kreslit obrázek na grafiku
Krokování
Kulatá závorka
Kurzor - čekání
Kurzor - horizontální rozdělení
Kurzor - implicitní
Kurzor - kříž
Kurzor - místo vložení
Kurzor - nápověda
Kurzor - neplatná oblast
Kurzor - Posun horizontálně a vertikálně dolu doleva
Kurzor - Posun horizontálně a vertikálně dolu doprava
Kurzor - Posun horizontálně a vertikálně nahoru doleva
Kurzor - Posun horizontálně a vertikálně nahoru doprava
Kurzor - Posun horizontálně doleva
Kurzor - Posun horizontálně doprava
Kurzor - Posun okna v horizontálním směru
Kurzor - Posun okna v vertikálním i horizontálním směru
Kurzor - Posun okna v vertikálním směru
Kurzor - Posun vertikálně dolu
Kurzor - Posun vertikálně nahoru
Kurzor - ruka
Kurzor - spouštení aplikace
Kurzor - šipka
Kurzor - textový vstup z klávesnice
Kurzor - vertikální rozdělení
Kurzor - změna velikost ve směru sever, jih, východ, západ
Kurzor - změna velikosti ve směru sever/jih
Kurzor - změna velikosti ve směru severo-východ/jiho-západ
Kurzor - změna velikosti ve směru severo-západ/jiho-východ
Kurzor - změna velikosti ve směru západ/východ
Kurzory
Kurzory
Kvádry
Ladění programu
Lesk a záření
Levé tlačítko myši
Licenční ujednání
Literál
Literály a číslice
Logická negace (NOT)
Logické a bitové operátory
Logické a bitové operátory
Logický AND
Logický OR
Malá písmena
Matematické konstanty
Matematika
Materiál
Materiály
Maximální hodnota
Menší nebo rovno
Měření textu
Měření vzdálenosti a velikosti textu
Mesh
Metody
Metody
Metody
Metody s návratovými hodnotami
Mezera
Mezera
Minimální hodnota
Minimální konfigurace
Mínus
Místní nabídka
Místní nabídka
Místní nabídka materiálu
Místní nabídka při psaní C# kódu
Místní nabídka příkladu
Místní nabídka v ikonkových režimech
Mlha
Mocnina
Mód fullscreenu
Model Editor
Modely a sprity
Moderní výuka programování
Modifikátor klávesy Shift
Modrá složka barvy
Modulo (zbytek po celočíselném dělení)
Možnosti místní nabídky
Možnosti nastavení
Možnosti nastavení
Možnosti nastavení
Možnosti nastavení
Možnosti programu
Načítání a ukládání scén
Načítání knihoven
Načtení a úprava bitmapy
Načtení programu
Načtení scény
Načti banku
Načti scénu
Načti scénu
Načti/Kresli obrázek
Nadřazený sprite
Náhled kódu
Náhled tisku
Náhodné číslo
Nahoru
Nahoru
Nahraď část řetězce
Najdi sprite podle jména
Nápověda
Násobení
Nastav barvu Baltíka
Nastav barvu Baltíka
Nastav barvu bodu bitmapy
Nastav postavičku Baltíka
Nastav postavičku Baltíka.
Nastav pozici kamery
Nastav pozici kamery
Nastav průhlednost bitmapy
Nastavení a zjištění transformací spritu (pozice, otočení, zvětšení a rychlost pohybu)
Nastavení aplikace
Nastavení aplikace a projektu
Nastavení ikonkového editoru
Nastavení ladění
Nastavení pozadí 3D světa
Nastavení prostředí
Nastavení průhlednosti
Nastavení překladače
Nastavení shody hledaného textu s výsledkem
Nastavení středu zorného pole
Nastavení šablony
Nastavení textového editoru
Nastavení vlastností projektu
Nastavení vykreslování 3D scény
Nastavit či zjistit výšku v daném bodě
Nástroje
Nástroje pro úpravu dílku
Nástroje v Baltie 4 C#
Navigace
Název souboru
Název souboru bez typu
Nějaké tlačítko myši
Nějaký model
Nejbližší větší celé číslo
Nejmenší celé číslo typu int
Nejmenší číslo typu float
Nejmenší hodnota typu double
Nejmenší hodnota typu char
Největší celé číslo typu int
Největší číslo typu float
Největší hodnota typu double
Největší hodnota typu char
Nekonečno
Nekonečno
Nekonečný čas čekání
Není číslo typu double
Není číslo typu float
Není rovno
Neviditelný
Neviditelný
Nezařazené ikony
Normála
Nový řádek
Nový řádek
Nula
Null
Numerická klávesa -
Numerická klávesa *
Numerická klávesa /
Numerická klávesa +
Numerická klávesa 0
Numerická klávesa 1
Numerická klávesa 2
Numerická klávesa 3
Numerická klávesa 4
Numerická klávesa 5
Numerická klávesa 6
Numerická klávesa 7
Numerická klávesa 8
Numerická klávesa 9
O programu
Obecné
Objekt Baltík
Objekt textová plocha
Oblast
Oblasti
Obrazovka
Obsahuje sprite model
Obsluha událostí
Odborná pomoc
Odčarování obsahu pomyslné krychle, nebo dílku
Oddělovač cesty složky ( '\' )
Odeslání zprávy
Odmocnina
Odstraň
Odstraň všechny modely nebo dílky před Baltíkem
Odstraň všechny textové objeky z 2D textové plochy
Odstraň z řetězce
Odstranění modelu ze skupiny
Odstraňování příkazů
Odstraňování příkazů
Odvolání a opětné vykonání provedených operací
Odvolání a opětné vykonání provedených operací
Odvolání posledního uloženého příkazu
Off-line aktivace přes přes www stránku
Okno breakpointů
Okno hledání v příkladech
Okno pro sledování instance
Okno pro sledování lokálních proměnných
Okno přidávání knihoven
Okno vláken
Okno vyrovnávací paměti
Okno výstupu
Okno zásobníku volání
Okno změny Baltíka
Okraj
On-line aktivace přes Internet
Opakování (krát, while, do-while, for, foreach)
Operace s barvou vrstev textury - implicitní
Operace s barvou vrstev textury - modulace
Operace s barvou vrstev textury - nahrazení
Operace s barvou vrstev textury - průhlednost
Operace s barvou vrstev textury - součet
Operace s texturou
Operátory přiřazení
Operátory, závorky
Opuštění okna myší
Orientace 3D
Ořízni prázdné znaky na krajích řetězce
Osa automatické rotace spritu
Osm
Ostatní ikony
Ostrost lesku materiálu
Osvětlení spritu
Otevření projektu
Otevři binární soubor
Otevři obrázek
Otevři textový soubor
Otočení kolečkem myši
Out parametr
Ovládání 2D Baltíka
Ovládání 3D Baltíka
Ovládání Baltíka
Ovládání Baltíka a vytváření scény v interaktivním režimu
Ovládání Baltíka klávesami
Ovládání Baltíka na 2D ploše
Ovládání Baltíka ve 3D prostoru
Ovládání pohybu Baltíka
Ovládání sbalování a rozbalování bloků
Označování bloků ikonek
Oživení 3D scény
Panel nástrojů
Panel nástrojů
Panel nástrojů
Panely nápovědy
Parametr
Parametry
Parametry ref a out
Parametry ref a out
Pero a štětec
Pět
Pípni
Písmo
Písmo
Písmo
Písmo kurzívou
Piš
Piš
Piš řádek
Piš řetězec
Piš řetězec na 2D plochu
Pivot
Plus
Počáteční pozice a ovládání Baltíka na 2D ploše
Počáteční pozice Baltíka
Počet krychliček
Počet opakování
Počet opakování animace
Počet opakování fáze
Počet políček
Počet položek v
Počet snímků za sekundu
Počítaný cyklus
Počítaný cyklus
Počkat na další snímek
Počkej na konec animace
Podíl a zbytek
Podmíněné příkazy
Podmíněné příkazy (if .. else, switch, ternary)
Podmíněný příkaz if
Podmíněný příkaz if-else
Podmíněný příkaz switch
Podporované módy
Podsložky v složce
Podtržené písmo
Pohled do 2D světa
Pohled do 3D světa
Pohyb myší
Pojmenování modelů
Pokročilá klíčová slova a tečka
Pokročilé
Pokročilé 3D
Pokročilé cykly
Pokročilé nastavení
Pokročilé příkazy
Pole a kolekce
Políčkový bod
Polož/Zjisti dílek
Polygon
Pomoc
Pomocné symboly
Popis okna C# režimu
Popis okna v ikonkových programovacích režimech
Popis okna v interaktivních režimech
Popis příkazů
Popisek okna konzole
Popojdi
Popojdi
Poslední přečtený znak
Poslední puštěná klávesa
Poslední stisknutá klávesa
Posunutí textury v ose X
Posunutí textury v ose Y
Pošle data na zadaný počítač
Pošli text
Používané jmenné prostory
Používání metod
Používání okna vláken
Používání okna zásobníku volání
Povolit / zakázat přepnutí do FullScreen pomocí Alt-Enter
Povoluje či zakazuje automatickou rotaci spritu
Pozadí Baltíkova světa
Pozadí zapnout/vypnout
Pozastav audio
Pozastav video
Pozastavení přehrávání
Pozastavit provádění programu
Pozastavit vykreslování
Pozice 2D
Pozice 3D
pozice kamery
Pozice myši
Pozice myši při stisku druhého X tlačítka
Pozice myši při stisku levého tlačítka
Pozice myši při stisku nějakého tlačítka
Pozice myši při stisku pravého tlačítka
Pozice myši při stisku prostředního tlačítka
Pozice myši při stisku prvního X tlačítka
Pozice prvku v
Pozice prvku v
Pozice textového kurzoru
Pozice textu
Práce s výjimkami
Práce se schránkou
Práce se skupinami
Pracovní plocha
Pracovní plocha
Pravdivostní hodnoty a null
Pravé tlačítko myši
Prázdné políčko
Prázdný řetězec
Primitiva
Proč používat krokování
Programovací režim
Programovací režim konzole
Programovací režimy
Programování pomocí ikonek
Programové konstrukce
Programové konstrukce
Prohlížení animací modelu
Prohlížení knihoven
Prohlížení modelů
Projekt a program
Proměnné
Prostředí
Prostředí - jméno domény uživatele
Prostředí - název počítače
Prostředí - příkazový řádek
Prostředí - uživatelské jméno
Prostřední tlačítko myši
Proud dat ze souboru aplikace
Průhledná složka barvy
Průhlednost materiálu
První x tlačítko myši (pěti-tlačítková myš)
Přečte příchozí pole bajtů
Přečte příchozí řetězec
Přečtená událost
Přečti všechny řádky
Předdefinované konstanty
Předdefinované konstanty
Předmět před pomocí paprsku
Přednastavený kód
Přehledně srovnané příkazy
Přehraj audio
Přehraj video
Přehraj zvuk
Přehraj zvuk
Přehrání uložených příkazů
Přehrávání zadaných příkazů
Přeložení programu
Přenášení programů mezi počítači
Přerušení a pokračování běhu cyklu
Přerušení a zastavení programu
Přerušení programu pomocí breakpointů
Přesouvání příkazů
Přesuň soubor
Přesun vybraného bloku
Přesun, kopírování a mazání souborů
Přeškrtnuté písmo
Přetěžování metod
Přetoč animaci
Přetypování
Přetypování a konverze
Přetypování a konverze
Přetypovat na celé číslo
Přetypovat na double
Přetypovat na float
Převádění 3D souřadnic
Převádění dílků, nebo celé 2D plochy na bitmapu, či objekt Graphics
Převeď 2D na 3D
Převeď 3D na 2D
Převeď klávesu na znak
Převeď na bool
Převeď na celé číslo
Převeď na datum čas
Převeď na double
Převeď na reálné číslo
Převeď na řetězec
Převeď znak na klávesu
Převod na dílek
Převrať bitmapu horizontálně
Převrať bitmapu vertikálně
Přiblížení
Přidání a odebrání jmenného prostoru
Přidání a odebrání referencí
Přidej
Přidej bodové světlo
Přidej kuželové světlo
Přidej směrové světlo
Příkazy 2D Interaktivního režimu
Příkazy 3D Interaktivního režimu
Příkazy interaktivního režimu
Příkazy pouze 2D režimů
Příkazy pouze 3D režimů
Příkazy pro kolekce
Příkazy pro konzolu
Příkazy pro kreslení
Příkazy pro ovládání videa
Příkazy pro práci s grafickým módem
Příkazy pro práci s textem ve 3D
Přiložené soubory
Přiložení souboru ke zprávě
Přímý C# kód
Přirozený logaritmus
Přiřaď
Přizpůsobení programu
Psaní C# kódu
Puštění tlačítka myši
Radiány
Ref parametr
Referenční odkazy na knihovny
Referenční příručka ikonkových příkazů
Referenční příručka režimů
Relační operátory
Renderování detailů
Resetování pozice, orientace a velikosti modelu ve skupině
Return
Režim
Režimy v Baltie 4 C#
Rotace textury
Rozdělení Baltíkova světa na pomyslné krychle
Rozdělení interaktivních režimů
Rozdělení programovacích režimů
Rozdělit řetězec
Rozměry 2D dílků
Rozměry v Baltíkově světě
Ruční nastavení pozice kamery
Rychlost aktuální animace spritu
Rychlost automatické rotace spritu
Rychlost spritu
Řádkový komentář
Řekni
Řekni
Řetězce
Řetězcové konstanty
Řetězec končí...
Řetězec začíná...
Sbalování a rozbalování bloků
Scény
Sedm
Seznam členů
Seznam disků na počítači
Seznam parametrů
Seznam souborů přiložených k programu
SGP Model Editor
SGP na Internetu
Sinus
Síť a internet
Skupiny
Sledování lokálních proměnných a instance
Složené přiřazovací operátory
Složka spuštěného programu
Složky
Smazání vybraného bloku
Smazat scénu
Smazat vstupní frontu
Smaž okno konzole
Smaž scénu
Smaž složku
Smaž soubor
Směr
Směr jih
Směr sever
Směr východ
Směr západ
Snížit o jednu
Snížit výšku v daném bodě
Soubor
Soubory
Soubory v složce
Souřadnice na 2D ploše
Souřadnice objektu
Souřadnice X v Baltíkových kostkách
Souřadnice X v bodech
Souřadnice X v bodech
Souřadnice X v kostkách
Souřadnice X v metrech
Souřadnice X v metrech
Souřadnice X v políčkách
Souřadnice X,Y v bodech
Souřadnice X,Y v políčkách
Souřadnice X,Y,Z v kostkách
Souřadnice X,Y,Z v metrech
Souřadnice Y v Baltíkových kostkách
Souřadnice Y v bodech
Souřadnice Y v bodech
Souřadnice Y v kostkách
Souřadnice Y v metrech
Souřadnice Y v metrech
Souřadnice Y v políčkách
Souřadnice Z v Baltíkových kostkách
Souřadnice Z v bodech
Souřadnice Z v kostkách
Souřadnice Z v metrech
Souřadnice Z v metrech
Souřadnicový systém
Spoj dvě cesty
Spoj pole řetězců
Spouštění a přeložení programu
Spouštění s debugováním, nebo bez něj
Spusť animaci
Spusť nové vlákno
Spusť proces
Spustí naslouchání příchozích dat
Spustit
Spustit program
Spustit vykreslování
Spuštění a zastavení programu
Spuštění nezávislých vláken
Spuštění programu
Spuštění přehrávání jen k určitému příkazu
Stáhne soubor
Statistika
Statistika programu
Stav počítadla
Stavový řádek
Stiskni časovač
Stisknutá klávesa modifikátoru Alt
Stisknutí tlačítka myši
Stopky
Střed místních souřadnic objektu
Středník
Stupně
Světla
Světová pozice 3D
Synchronizace vláken pomocí Baltíka
Šest
Šířka objektu
Šířka políčka
Šířka scény v bodech
Šířka scény v políčkách
Štětec s lineárním barevným přechodem
Tabulka animací
Tabulka audií
Tabulka videí
Tangens
Tečka
Terén
Ternární operátor ? :
Testuje přítomnost nových příchozích dat
Text v
Textový komentář
Textový panel
Textový panel
Textura
Textura vrstvy materiálu
Texturovaný štětec
Textury
Textury
Textury materiálu
Throw
Tisk a export programu
Tisk a export projektu
Tisk programu
Tisk stránky
Titulek okna
Tlačítka myši
Try
Tři
Tučné písmo
Tvorba modelů v Model Editoru
Typ animace
Typ mlhy
Typ mlhy - exponenciální mlha
Typ mlhy - kvadratická exponenciální mlha
Typ mlhy - lineární mlha
Typ mlhy - žádná mlha
Typ opakování fáze animace
Typy mlh
Události
Úhel automatické rotace spritu
Ukládání modelů a skupin
Ukončí naslouchání
Ukonči program
Ulož
Ulož banku
Ulož scénu
Ulož scénu
Uložení programu
Uložení projektu
Uložení scény
Uložení, nebo zahození změn
Uložit bitmapu jako dílek(y)
Uložit obrázek
Úprava konstanty
Úprava modelu
Úprava obsahu ikonky
Úprava orientace modelu ve skupině
Úprava pozice modelu ve skupině
Úprava proměnné
Úprava skupiny modelů
Úprava velikosti modelu ve skupině
Úprava vzhledu stránky
Úprava zadaných příkazů
Upravit
Úpravy dílků v Editoru 2D dílků
Úpravy skupin
Upuštění modelu ve skupině
Uvítací obrazovka
Uzamčení objektu
Uživatelská podpora
Uživatelské rozhraní
Uživatelské rozhraní
Velikost
Velikost krychličky v ose X
Velikost krychličky v ose Y
Velikost krychličky v ose Z
Velikost objektu
Velikost souboru
Velká písmena
Vertex
Verze programu
Větší nebo rovno
Viditelnost animace
Viditelnost kurzoru
Viditelnost kurzoru
Viditelnost objektu
Viditelný
Viditelný
Vkládání a přesouvání příkazů
Vkládání konstant
Vkládání modelů do prostoru
Vkládání primitiv
Vkládání proměnných
Vkládání příkazů
Vlastní konstanty
Vlastnosti objektu, spritu
Vlevo vbok
Vlevo vbok
Vložení modelu do programu
Volání metod
Volání metody
Volby místní nabídky
Vpravo vbok
Vpravo vbok
Vpřed
Vpřed
Vrácení odvolaného příkazů
Vrať dílek(y) jako bitmapu
Vstup myši na okno
Vstupy a výstupy
Výběr 2D dílků
Výběr a úprava dílku
Výběr a úprava dílku
Výběr Baltíků
Výběr barvy uživatelem
Výběr bloku
Výběr modelů
Výběr modelů v Prohlížeči modelů
Výběr písma uživatelem
Výběr pozadí
Výběr příkazu
Výběr souboru
Výběr, úprava a vytváření dílků a
Vybírání barvy a zjišťování jejích složek
Vybrat dílek
Vybrat model
Vyčarování a odčarování modelu, nebo dílku
Vyčarování modelu nebo dílku
Vyjmout všechny modely
Vymazání všech příkazů
Vymaž všechny položky v
Vypiš testovací řetězec
Vyplň plochu
Vysvětlení některých pojmů
Výška objektu
Výška políčka
Výška scény v bodech
Výška scény v políčkách
Vytisknout obrázek na tiskárně
Vytváření a úpravy spritů
Vytváření a vkládání proměnných
Vytváření metod
Vytváření programů v programovacích režimech
Vytváření projektů, programů a knihoven
Vytváření skupin modelů
Vytváření vláken
Vytváření, otevírání, ukládání a zavírání souborů
Vytváření, ukládání a načítání projektů
Vytvoř binární soubor
Vytvoř bitmapu z textury
Vytvoř Graphics z bitmapy
Vytvoř náhodný terén
Vytvoř nové video
Vytvoř objekt - klíčové slovo 'new'
Vytvoř složku
Vytvoř sprite z modelu
Vytvoř terén
Vytvoř textový soubor
Vytvoř texturu
Vytvoření breakpointu
Vytvoření konstanty
Vytvoření nového programu
Vytvoření nového projektu
Vytvoření proměnné
Vytvoření spritu a jeho klonu
Vytvoření vlastního pozadí
Vytvoření, načtení a uložení projektu
Vytvoření, uložení a načtení scény
Vytvoří nové instance
Vyvážení audia
Vyvážení zvuku videa
Význam konfigurace
Význam tlačítek na panelu nástrojů
Význam tlačítek na panelu nástrojů
Vzdálenost
Vzdálenost dohledu
Začátek animace
Začátek mlhy
Začátek promítací roviny
Začátek uprav
Zadání e-mailové adresy
Zadávání číselných hodnot
Zadávání příkazů
Základní cyklus a bloky příkazů
Základní ikonkové příkazy
Základní struktura programu
Zakomentování bloku
Zakoupit licenci (ceník licencí a objednávka)
Zaměň barvu
Zaokrouhli
Zapiš řádky
Zapne / vypne pozadí
Zapni / vypni automatické animování
Zapnout / vypnout fullscreen
Zapnout / Vypnout standardní ovládání myší
Zapnout / vypnout vstup z klávesnice a myši
Zarovnání textu
Zasílání zpráv firmě SGP Systems
Zastav a resetuj časovač
Zastav animaci
Zastav audio
Zastav video
Zastav, resetuj a spusť časovač
Zastavení programu
Zastavení přehrávání
Zastavit ladění programu
Zástupný Baltík
Závorky
Zavři
Zelená složka barvy
Zjišťování a převod 2D souřadnic
Zjišťování informací o souboru
Zkratky používané při
Zkratky z menu
Změň barvu v obrázku z barvy na jinou
Změň velikost bitmapy
Změň velikost spritu
Změna Baltíka
Změna Baltíka
Změna Baltíka
Změna barev materiálů modelu
Změna měřítka v ose X
Změna měřítka v ose Y
Změna pohledu kamery
Změna pohledu kamery
Změna příjemce zprávy a odesílatele očekávané zprávy
Změnit pozadí
Zmenšování, roztahování, posun plochy
Změny kurzoru
Změř kreslený text
Změř psaný text
Znak přečtené klávesy
Znaménko
Zobrazení Baltíkova světa
Zobrazení kódu
Zobrazení příkladů
Zobrazit
Zobrazit C# editor
Zobrazovací panel
Zobrazování kurzoru myši
Zobrazování zapsaných znaků
Zorný úhel kamery
Zpět
Zpět
Zpět
Způsob adresování textury - kopírování barvy koncových pixelů
Způsob adresování textury - kopírování bez zrcadlení
Způsob adresování textury - kopírování se zrcadlením
Způsob adresování textury - nahrazení barvou pozadí vrstvy
Způsob opakování animace - ping pong
Způsob opakování animace - vždy od konce na začátek
Způsob opakování animace - vždy od začátku do konce
Způsob opakování animace - žádné opakování
Způsob stínování - hrubé přechody (flat)
Způsob stínování - plynulé přechody (gouraud)
Způsob stínování materiálu
Způsob vyhlazování hran - antialias
Způsob vyhlazování hran - implicitní hodnota
Způsob vyhlazování hran - žádné
Způsob vyhlazování hran grafiky
Způsob vyplňování objektů - čárové spojené vrcholů
Způsob vyplňování objektů - pouze vrcholy
Způsob vyplňování objektů - vyplnění stěn
Způsob zobrazování odvrácených stěn - nespecifikováno
Způsob zobrazování odvrácených stěn - proti směru hodinových ručiček
Způsob zobrazování odvrácených stěn - ve směru hodinových ručiček
Způsob zobrazování odvrácených stěn - všechny stěny
Způsoby zobrazování spritů
Zrušení označení
Zvýrazňování syntaxe
Zvýšit o jednu
Zvýšit výšku v daném bodě
Žádná klávesa
Žádné tlačítko myši
Žádný atribut souboru